Misyon Vizyon

VİZYONUMUZ; teknolojik gelişmeleri yakından takip eden ve uygulayan, ürün geliştirmede sürekli özgünü yaratan, çağdaş bir insan kaynakları politikası izleyen, çalışanları, müşteri ve tedarikçileri ile bütünleşmeyi amaçlayan, topluma faydalı olabilecek sosyal boyutlu organizasyon faaliyetlerinde bulunan bir firma olmayı sürdürmektir. Ayrıca uluslararası kalite standart ve imajına sahip, kazanan, dağıtıcı ana bayisine ve perakendeci bayisine kazandıran, ülke ekonomisine katkıda bulunan bir şirket yapısı ile yurtiçinde ve yurtdışındaki lider konumunu devam ettirmektir.

BÜYÜMEK

  • Halı segmentinde Türkiye ve Dünyadaki lider pozisyonunu koruyarak büyümek, üretim ve satış rakamlarını artırmak
  • Mobilya segmentinde marka bilinirliğinin artırılması

MARKA OLMAK

  • Bilinirlik
  • Kuvvetli bir değer önerisi algısı yaratmak

KURUMSAL YÖNETİM STANDARTLARINI OTURTMAK

  • Kurumsallaşma projelerinin tamamlanması

REKABETÇİ OLMAK

  • Hedef pazarlarda ana oyuncular arasındakini yerini sağlamlaştırmak
  • Yüksek pazar payı
İNOVASYONU DESTEKLEYEN BİR KÜLTÜRE SAHİP OLMAK
  • Ürün geliştirme yoluyla portföy genişletmek ve bu yenilikleri müşterilere sunmak
MÜŞTERİ ODAKLILIK
  • Müşteri odaklı bir yapılanma
  • Yüksek müşteri memnuniyeti ve sadakati
MİSYON VE DEĞERLERİMİZ
  • Belirlenen vizyonu somutlaştırmak için şekillendirilen misyon ifadesinde bütün paydaşlarıyla ilgili hedefler ortaya konulmuştur.
  • Misyon ifadesi ile somutlaştırılan vizyona hangi değerler bütünü ile ulaşılacağı da belirlenmiştir.
MİSYONUMUZ
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak her kesimden tüketici beklentilerine cevap vermek
  • Bu beklentileri karşılarken; kullanılan modern teknoloji ile, kaliteden ödün vermeden, kalitesi fiyatları ile uyumlu, konforlu, rahat, estetik ve fonksiyonel mükemmellikle tüketicilerin bütçelerine uygun ödeme kolaylıkları sağlayarak, çevreye zarar vermeyen doğa dostu malzemelerle halı, panel mobilya, oturma grupları, yatak, baza, ev tekstili, battaniye ve duvardan duvara halı vb. ürünleri üretmek ve bu üretimlerle ilgili her türlü satış öncesi ve sonrası hizmetleri sunmak
  • Sürekli iyileştirmeyi ilke edinerek müşteri beklentilerini aşan kaliteli ürün ve hizmet sunmak
  • Rekabetçi üstünlüğü mevcut değerlerimize bağlı kalarak sağlamak
  • Modern yönetim sistemlerini benimsemek ve uygulamak